Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 07-10-2014 16:29:56
Computers & Telefonie

Opzegging online.nl abonnement bij verhuizing

Contract = contract. als je een contract aangaat is da t een pannenkoek, en hoe dun die ook is die heeft twee kanten. de ene kant de plichten van de leverancier en de andere kant de plichten van de contractant (consument). u bent met de contractant overeengekomen dat die u 24 maanden levert wat in het contract staat. u bent ook overeengekomen dat u maadelijks € xx,xx betaalt. wat is er helderder?

dat u gaat verhuizen, daar heeft de leverancier geen boodschap aan, die kan ook leveren op dàt nieuwe adres. dat wilt u niet. dan stopt de leverantie omdat u dat niet (meer) wil maar u moet dus wel betalen, of in één keer of gewoon maandelijks tot einde contract.

wat dit nu met klantonvriendelijk te maken heeft, zie ik niet. het is eenvoudigweg het nakomen van een contract.