Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbertdeh - 07-10-2014 17:43:31
Computers & Telefonie

Opzegging online.nl abonnement bij verhuizing

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties! mijn vraag betreft vooral de klantonvriendelijke houding van online.nl in vergelijking tot de leveranciers van gas, water, elektriciteit waarmee ook contracten waren afgesloten. ik ben in mijn leven enkele malen verhuisd en nog nooit ben ik tegengekomen dat een leverancier voet bij stuk houdt wanneer duidelijk is dat er al een contract is met een leverancier op het nieuwe adres waardoor ik met dubbele kosten wordt opgezadeld terwijl overduidelijk is dat ik logischerwijs geen gebruik zal maken van hun diensten. wat mij dus vooral bevreemd is dat op mijn oude adres ook contracten waren afgesloten met leveranciers van gas, water, en elektriciteit en dat ik door hen direct en op een buitengewoon klantvriendelijke manier ben geholpen. applaus! het kan dus wel ... nog meer tips hoe online.nl verder te benaderen?