Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbertdeh - 07-10-2014 18:18:02
Computers & Telefonie

Opzegging online.nl abonnement bij verhuizing

Nog een korte aanvulling ter verduidelijking. betreft gewoon recente, lopende contracten met elektriciteit, gas, en water leveranciers. keurige eindafrekening en geen boete en zo heb ik dat in het verleden ook meegemaakt. extra applaus dus voor deze bedrijven die wat mij betreft gewoon weten hoe het hoort. voor hun geldt dat ik ze zeker ga overwegen en zelfs voorkeur geef bij het volgend keuzemoment. dat geldt zeker niet voor online.nl.

het abonnement van mijn vriendin op nieuwe adres is trouwens afgestemd op een heel gezin inclusief tv en bellen bovendien is er geen reden om dit op te zeggen. mijn online.nl internet abonnement was gekoppeld aan de woonsituatie op mijn vorige adres en die bestaat eenvoudigweg niet meer. wordt ongetwijfeld vervolgd