Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-10-2014 11:49:56
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

Als deze dekens sowieso niet voldoen aan wat men er van mag verwachten op basis van de overeenkomst en dat lijkt erop, als ik uw verhaal lees, dan heeft u recht op geld terug. een vervanger is nl eenzelfde deken en als ze allemaal waterdoorlatend zijn, dan heeft u niets aan een vervanger. eventueel zou u nog een andere vervanger kunnen accepteren, als u dat wilt, maar het lijkt erop dat men daar niet toe bereid is. in zo'n geval komt het op ontbinding van de overeenkomst aan, waarbij de leverancier zijn dekens terugkrijgt en u uw geld. terugsturen van dekens is niet voor uw rekening overigens.

u zou nog een keer de deken zelf kunnen besprenkelen met water (boots regen na) om te zien of die deken waterdicht is of niet. mocht dit niet het geval zijn, dan is het wel duidelijk.

alleen gaat u duidelijk niets lukken. als u een rechtsbijstandverzekering heeft, dan kunt u die inschakelen. heeft u die niet dan is er nog wel juridische hulp tegen een redelijke prijs te vinden. geeft u dat maar aan als u daar advies in zoekt, dan heb ik wel een idee.

eventueel zou u ook nog het merknaam van de dekens kunnen noemen en de leverancier. of de leverancier erop wijzen dat u op het forum van kassa uw probleem hebt neergezet. misschien wil die hier wel publiekelijk reageren op uw klacht.
vaak geeft dat wel een zetje in de goede richting.