Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anna84 - 08-10-2014 12:03:29
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

Hartelijk dank tot zover, het is inderdaad een grote webwinkel, omdat ik hen vandaag nog de kans geef om reactie te doen heb ik de naam van de winkel en de maker van de dekens nu nog achterwege gelaten, helaas is de rekening van het weekend net overgemaakt, als wij dit hadden geweten voor de tijd dan hadden wij de betaling niet gedaan.nu staan we voor ons gevoel te kijken aan de zijlijn en voelen wij ons afgescheept, ze zeggen overigens ook dat het gaatje in de deken van buitenaf is ontstaan, dus ik vraag me af wat ze daar nou eigenlijk mee willen zeggen, dat de dekens inderdaad zomaar kapot gaan?daarnaast wil ik de 2 dekens die nu nog goed zijn ook terugsturen, ik ben bang dat daar in korte tijd ook defecten aan te pas komen en dan stuur ik ze liever nu in 1 keer terug dan dat ik straks weer van voren af aan moet beginnenmocht ik vanmiddag nog niks horen dan zal ik ze bericht doen dat er enkele dagen tijd word gegeven om betaling te doen aan ons waarop ik de dekens retour zal sturen, gebeurd dit niet dat ik dan verdere stappen zal ondernemen.ik blijf me erover verbazen hoe zo'n groot bedrijf dit soort klachten en klantcontact afwimpelt.ik ontvang nog graag meer tips en zal hier up to date houden over de gang van zaken.