Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-10-2014 12:22:35
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

[quote=anna84 schreef op woensdag 8 okt 2014, 12:09]excuses ik begrijp dat mijn verhaal zo niet erg duidelijk is, de dekens heb ik gekocht via de webwinkel(groothandel zoals ik benoem in mijn verhaal), de leverancier is de maker van de dekens, dus de ontwerper van de dekens, aangezien ik er niet uitkom met de winkel zelf heb ik rechtstreeks contact opgenomen met de maker van de dekens om te kijken wat die voor mij wil betekenen aangezien dit ook geen goede reclame is voor hun collectie, deze leverancier verwijst mij terug naar de webwinkel.ik hoop dat het zo wat duidelijker is, mijn excuses.
ik dacht dat u met leverancier de webwinkel bedoelde. u heeft moet bij de webwinkel zijn. de verkoper dus. daar heeft u de koopovereenkomst mee en daar moet u het geld van terugkrijgen, als vervanging van eenzelfde goede deken niet tot de mogelijkheden behoort, heeft u recht op geld terug.
u mag natuurlijk wel akkoord gaan met een andere deken, waar u goede ervaringen mee heeft, maar dat is aan u. als u het gehad heeft met deze webwinkel, dan kunt u de overeenkomst ontbinden, mits u natuurlijk gelijk heeft.

de bewijslast ligt bij de verkoper, die moet bewijzen dat de dekens wel goed zijn en dat de mankementen aan uw gebruik zouden liggen en niet aan het product zelf. maar het kan natuurlijk geen kwaad om zelf te controleren of die dekens echt niet waterdicht zijn en of de kwaliteit echt zo bedroevend is, dat er supersnel scheurtjes in ontstaan.