Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 09-10-2014 04:13:52
Computers & Telefonie

Kpn mobiel | vreemde sms! phishing?

[quote=tijger1 schreef op woensdag 8 okt 2014, 22:30]maar kpn heeft een gratis telefoonnummer om vragen te stellen wat 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar is. u krijgt daar peromgaande antwoord op uw vragen, maar helaas geen punten.

dat weet ik ook, daar belde ik dagelijks mee. gisteravond nog mee.

achteraf is het nog mogelijk, 5 dagen na activatie (27 oktober a.s.), het 'gesloopte nummer bij ziggo' het nummerbehoud alsnog te herstellen, duurt maximaal 14 dagen. dus 14 dagen even met het nieuwe nummer. dan wordt voornamelijk met mijn mobiele nummer, actief pas op 29 oktober a.s. vanwege nummerhoud - van prepaid t-mobile naar contractant abonnement kpn alles compleet.