Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anna84 - 10-10-2014 17:20:21
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

Hierbij een update: aangezien ik gister nog steeds geen enkele reactie ontving heb ik een keurige brief opgesteld richting agradi waarin ik mijn verhaal nogmaals doe en mijn verhaal duidelijk uitleg.
ook geef ik aan dat ik er klaar mee ben en een oplossing wil, ik wil of een alternatief product of mijn geld terug en zeg ook over te willen gaan op ontbinding van de koopovereenkomst.
het antwoord kwam vanmorgen notabene van de directeur zelf en ik ben geschrokken van zijn taalgebruik, ik citeer: mijn gedrag was ongepast en niet acceptabel en geven duidelijk een onredelijke houding tegenover agradi.
daarnaast gaan ze niks terugbetalen en wijzen ze me op een boel regels etc etc.
ik moest nu de dekens maar gaan opsturen maar de directeur geeft direct erbij aan dat ze nooit klachten ontvangen en als ik de dekens opstuur en ze worden weer beoordeeld als klacht afgedaan dat ik dan voor de kosten opdraai....
door het meerdere malen felle contact van de directeur voel ik mij nog totaal niet onbegrepen en er word geen excuses gedaan voor hun houding, enkel ik word aangewezen op mijn houding.
ik geef aan uit een ondernemersgezin te komen waar klantvriendelijkheid voorop staat, ik krijg als reactie daarop dat het moeilijk te geloven is dat ik uit een ondernemersgezin kom en ik vind de directeur enorm persoonlijk.
ik geef op een gegeven moment voor de 3e keer aan dat ik een alternatief wil voor het opsturen van de dekens aangezien ik dan zonder zit en er toch foto's gemaakt zijn?
de directeur geeft aan geen interesse te hebben voor het feit dat ze slecht bekend staan op social media en wat kassa en consumentenbond zeggen en adviseren maakt al hellemaal geen indruk(ik citeer het zoals gezegd)
op een gegeven moment gaat het gesprek nergens meer over en schuift agradi de schuld bij mij op want ik wil immers de dekens niet opsturen dus het is ons probleem, een verdere juridische zaak en reacties zien zij met veel vertrouwen tegemoet.ik reageer daarop met de 4e keer de vraag wat het tijdelijk alternatief voor mij is bij opsturen van de dekens aangezien ik niet zonder kan, op die mail ontvang ik reactie van de directeur dat hij geen verder contact wenst en niet meer ingaat op mijn vragen, of ik stuur de dekens op en anders maar niet.
het spijt me maar ben ik nou gek of is dit gewoon niet normaal?ik heb nu weer contact opgenomen met de maker van de dekens en heb daar ook de foto's heengestuurd en hoop dat zij mij wel verder willen helpen maar zo niet hebben jullie dan nog tips?zonder pardon heeft hij tevens onze accounts verwijderd uit het klantenbestand...