Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 11-10-2014 17:52:04
Huishouden & Energie

Ik wil mijn geld terug

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 11 okt 2014, 15:43]
u zegt gewoon dat er een wettelijke garantie regeling bestaat en u daar aanspraak op maakt.

blijkbaar is de bank niet kapot en heeft de garantie regeling hier dus niets mee van doen.

ts heeft klaarblijkelijk een bank gekocht waarvan de werking anders is dan ts dacht dat het zou zijn.
mogelijk is de werking van de bank in de showroom anders dan de aan ts. geleverde bank, slecht dan zou ts aanspraak kunnen maken op vervanging of geld terug.
zou ts adviseren het e.e.a. in de showroom te verifiƫren.
mocht het schuifsysteem van die bank het zelfde zijn als de van bank die ts thuis heeft staan, dan zal ts verder weinig of niets tegen de leverancier kunnen ondernemen aangezien hij/zij zich bij de aankoop zelf had moeten overtuigen of vragen of de bank beschikt over het gewenste schuifsysteem.