Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 14-10-2014 09:50:17
Voeding & Gezondheid

Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retour

Als het hier op maat gemaakte dan wel speciaal voor u geverfde haar betreft dan zal u wel degelijk de bestelling af moeten nemen en betalen maar daar is gewoon weg geen sprake van.
volgens de website is het haar op voorraad en dan kan er gewoon weg geen sprake zijn van een opmaat of speciaal voor u aangemaakt product.
maar ook moet het voor het bestellen duidelijk zijn geweest dat het een product zou zijn dat speciaal voor u gemaakt zou worden.
ook hadden ze u per email hier van op de hoogte moeten stellen.
maar ook bevat de algemene voorwaarden een grote fout, je mag namelijk binnen 14 dagen en niet binnen 7 dagen het product terug sturen.
https://www.consuwijzer.nl/thema/winkelen-op-het-web#na-13-juni