Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 14-10-2014 13:55:52
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe

Ik kan zo gauw niet vinden dat hn klanten stimuleert om al 2 maanden voor einde contract een verlenging aan te gaan maar alleen dat er die mogelijkheid is.
in de pdf lees ik dat het nieuwe gekozen toestel binnen enkele dagen ontvangt. ik begrijp dat u een toestel voor de opgegeven prijs in augustus uitgekozen en ontvangen heeft.
nee, hn is niet verplicht de prijs van toen te verlagen naar de prijs van nu. omgekeerd zou u dat toch ook niet willen?
overigens zakken prijzen van toestellen in de regel in de loop der tijd dus kunt u n.m.m. altijd maar beter zo lang mogelijk wachten.
voor informatie over e.e.a.: http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/pdf/verlengen_hollandsnieuwe_1408.pdf">klik hier en http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice">klik hier (in het zoekvakje intikken: contract verlengen.