Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tj
tjandra - 14-10-2014 17:41:21
Vakantie & Reizen

Opgelicht


op 8-10-2014 heb ik bij een verkoopdemonstratie een matras gekocht. ik heb gemeld dat ik de maat van mijn bed niet wist. de bezorger die aanwezig was zei dat hij alle maten in de bus had. die middag is het matras geleverd. mijn bed is 80 x 1.90 m en dit heb ik doorgegeven aan de bezorger,maar ik kreeg toch een matras van 90 x 1.95m. ik heb het €998 contant betaald .
ik heb geprobeerd een aangetekende brief te sturen waarin staat dat ik de aankoop wil ontbinden, maar dat lukte niet want postbusnummer en postcode kloppen niet.(pob 70 7590 ac denekamp)
inmiddels heb ik op het postcode nummer 7590 ab denekamp (op internet gezocht) een aangetekende brief gestuurd.
ook heb ik voor een 3 daagse reis rijn / moezel betaald. hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen.