Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pergadoosje
pergadoosje - 14-10-2014 18:57:33
Voeding & Gezondheid

Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retour

Ik heb bij een ander bedrijf, h&m die zowel een winkel hebben, als on-line-shop! en ik zou daar kleding online besteld te hebben! wij hebben bij ons in hengelo ov, in de binnenstad een winkel, waar ik nooit kom, dus waarom zou ik in vredesnaam, iets bij die on-winkel, iets willen bestellen!
wat schets mijn verbazing, krijg een brief, met de mededeling, dat ik maar ff 160 euro moest over maken, naar de rek. van de h&m! echt niet dus....het e-mail adres, die schijnbaar van mij zou zijn, klopte al helemaal niet, en er waren nog een paar andere dingen, die niet klopten, zoals dat ik het zou hebben afgehaald bij een kiala afhaalpunt in in utrecht. om 11.00 uur. is en was totaal onmogelijk voor mij, om met trein en schootmobiel, op die dag en dat tijdstip, in utrecht te zijn, terwijl in het ziekenhuis in enschede aan de chemo lag! kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn! probeer dat maar eens bij een deurwaarder/ incassobureau , aan het verstand te brengen/peuteren! heb nergens meer op gereageerd, niet op drijg brieven/mails telefoontjes, en het wonder geschiede, na een x -aantal jaar is het stil......!