Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dirkveen - 16-10-2014 07:36:28
Computers & Telefonie

100mb aanvuller t-mobile

Hallo swat1200, ik ben helemaal niet in de veronderstelling dat t-mobile het verkeer handmatig bijhoudt, sterker nog ik heb de app van t-mobile geinstalleerd en nu ik het beter in de gaten houd zie ik dat de registratie van het internet verkeer van de een op de andere dag van laag naar hoog springt en de opvolgende dag dan weer naar beneden wordt bijgesteld en dan praat ik niet over 1mb maar soms wel tientallen mb's.
let wel: mijn overschrijding is per ongeluk gebeurt, ben er nog niet achter wat er gebeurt is.
s'nachts om 2 uur kreeg ik een waarschuwings sms van de overschrijding, terwijl ik op bed lag.
dus thuis met de wifi actief! hoe kan er dan zoveel gedownload worden?
daarom zou er een mogelijkheid moeten zijn om op de site van t-mobile een blokkering in te stellen. en niet via apps onder verantwoordelijkheid van de klant.

maar zo te zien bent u een gebruiker die altijd de kleine lettertjes leest en altijd precies weet wat u aanschaft en zich niet druk maakt om door de opgestelde regeltjes beroofd wordt van uw geld.

het is juist de bedoeling om dit soort gedrag van bedrijven te publiceren zodat mensen zich bewust worden van het feit dat door de kleine lettertjes, die niemand leest worden, de mensen belazerd worden en het geld binnenstroomt bij de bedrijven. we zien dergelijke situaties tegenwoordig overal ov-kaart, etc.