Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-10-2014 14:50:01
Computers & Telefonie

Verplicht overstappen

Ik heb ze een brief gestuurd en al een reactie ontvangen. ze blijven volhouden dat ik er niet veel van zal merken bij de overgang naar caiway.

mijn brief:
"onlangs hebben wij uw brief gekregen over het wijzigen van ziggo naar caiway.

ik wil hier officieel beklag over doen en jullie aansprakelijk stellen.
caiway biedt niet dezelfde diensten aan als ziggo.
de internet, tv en telefoon service zijn vergelijkbaar, maar zij bieden geen voordeel op mobiel abonnementen aan en hebben geen wifi hotspots. ook hun service is vele malen minder dan ziggo. caiway heeft ook geen on demand op de kabel en geen tv kijken op tablets etc op de kabel.
door een beslissing van uw bedrijf moet ik dus extra kosten gaan maken om mijn diensten te behouden. ik was generlei van plan mijn dienstenafname te wijzigen en dus voor altijd bij ziggo te blijven.

dit is een eenzijdige actie van uw bedrijf dus bij deze stel ik jullie formeel aansprakelijk voor de vergoeding van deze extra kosten. ik verwacht dat jullie deze honoreren en mij binnen 2 weken hierover te berichten.

overzicht van de extra kosten:
- 2 maal mobiel abonnement ziggo, normaal als ziggo klant 15,00 euro per maand nu 25,00 euro per maand per contract.
- onbeperkt ziggo wifi hotspot gebruik, normaal als ziggo klant gratis, nu 29.95 euro per maand per mobiel (kpn hotspot bij 1 jaar contract).
- video on demand, normaal als ziggo klant gratis, nu 10,00 per maand bij videoland unlimited.
- tv kijken overal, normaal als ziggo klant gratis, nu 40,00 per maand bij online.

vanaf 1 januari 2015 dient u mij te vergoeden per maand 2x 10,00 + 2x 29,95 +10,00 + 40,00 dus totaal 129,90 euro per maand net zo lang ik een ziggo mobiel en caiway afname heb. dit bedrag dient u voor de 28ste van elke maand aan mij te voldoen, waarbij het eerste bedrag voor 18 december 2014 op mijn bankrekening dient te staan."

en cogas antwoord:
"uw reactie hebben we in goede orde ontvangen. we snappen uw reactie en begrijpen dat het vervelend is. we zijn er echter van overtuigd dat caiway een goed aanbod voor u heeft.

caiway levert per 2015 digitale televisie en 3 alles-in-1 pakketten, waarover zij u op 17 oktober schriftelijk geïnformeerd hebben ook kunt u dit aanbod nakijken of de website www.twentestaptover.nl. klikt u rechtsboven op klantenservice voor een antwoord op de meest gestelde vragen.

mocht u aangaande het aanbod van caiway toch verdere vragen hebben, neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice op telefoonnummer 088-2249121, bereikbaar op de werkdagen tussen 09:00 – 21:00 en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur. caiway heeft tevens een servicepunt aan de grotestraat 31 te almelo (naast talamini).

wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. "


met andere woorden, niet zeuren, gewoon slikken.