Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kids300209
kids300209 - 18-10-2014 12:00:24
Geldzaken & Recht

Welke rubriek te gebruiken ?


iemand ervaring met het volgende en wat te doen:

leren laarzen online bestelt en betaalt. snel geleverd, maar met helaas groot kleurverschil. direct gemeld bij webwinkelier met als reactie stuur maar terug u krijgt nieuwe goede exemplaren. dezelfde dag laarzen geretourneerd en toen kwam de mededeling laarzen zijn beschadigd retour gekomen dus we kunnen de koop niet ontbinden en/of nieuwe sturen. foto gezien en er zit inderdaad een heel klein krasje op die op naar later blijkt ook al op de laars zat bij levering. wij hebben dit niet gezien aangezien het heel klein is en wij waren gefocust op het enorme kleurverschil. er zijn inmiddels vele emails heen en weer gegaan waar verkoper alleen communiceert over de schade maar wel toegeeft dat de laarzen niet bij elkaar horen. wij stellen dat het in eerste instantie over het kleurverschil gaat. verkoper stelt voor; u kunt de laarzen weer retour krijgen of de helft van uw geld terug. fabrikant gebeld en die stelt na het zien van de foto's dat de laarzen niet bij elkaar horen (verschillende leer en kleurbad). nu voorgesteld stuur de beschadigde laars maar terug maar dan wel met een gelijk exemplaar qua model kleur etc etc 

geen reactie uiteraard.... wie wil en kan ons helpen hoe hiermee om te gaan