Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 19-10-2014 04:26:29
Computers & Telefonie

Garantie dell computer

Alhoewel dell een amerikaans bedrijf is met een vestiging in nederland, te amsterdam, en daar uw bestelling destijds heeft geplaatst. dell nederland hoort uw garantieaanspraak te honoreren en heeft de plicht en de zorg om uw computer te herstellen - 2 jaar wettelijke garantie! u hebt destijds bij de bestelling de juridische bepalingen en de algemene voorwaarden golden geaccepteerd. http://http://www.dell.com/learn/nl/nl/nlcorp1/solutions/art-dell-emea-consumer-direct-ts-nd-cs-010111-nl?c=nl&l=nl&s=corp&cs=nlcorp1">consumentenvoorwaarden voor (dell) nederland*

dell nederland handelt naar nederlands recht. dus 2 jaar wettelijke garantie na de aankoop!

als dit probleem zich bij een kantonrechter wordt voorgelegd, dan wordt u in het gelijk gesteld.

de rijdende rechter: daar zal dell naar allerwaarschijnlijkheid niet aan meewerken.

* 5. productgarantie: met de artikelen 5.1 & 5.6 zet dell nederland zich te kak en probeert met artikel 5.6. dusdanige uitsluitingen onder enig garantieaanspraak onderuit te komen. met artikel 5.1 handelt dell nederland in strijd met regelgeving van de europese commissie en het nederlands recht. beweringen die niet kloppen.