Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 19-10-2014 12:39:30
Computers & Telefonie

Telefoon stuk na reparatie bij telefoonzaak (nieuw)

Derde keer.

______

het toestel is normaal waterdicht, maar kennelijk is dat niet meer het geval ná reparatie van het scherm door hun. ik kan mij wel voorstellen dat het toestel na reparatie niet meer waterdicht is. dat zouden ze dan vóór ze de opdracht tot reparatie accepteren uitdrukkelijk moeten mededelen. ze zeggen nu dat het na reparatie is medegedeeld, u zegt dat dat niet het geval is.

probleem zit 'm er m.i. in de vraag of je nog mag verwachten dat het toestel nog steeds waterdicht is na reparatie. ik vind het niet zo vreemd dat je daar zelf ook naar moet informeren, zeker als je het toestel daadwerkelijk in dat soort omstandigheden gebruikt.

het staat mij bij dat van waterdichte horloges dit ook niet meer gegarandeerd wordt na reparatie of batterij vervanging. ik denk dat dit een lastige zaak wordt.