Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fr12 - 19-10-2014 18:25:27
Computers & Telefonie

Telefoon stuk na reparatie bij telefoonzaak (nieuw)

[quote=tenormin schreef op zondag 19 okt 2014, 17:50]fr12, tja, haastige spoed is zelden goed. en "bij ali komt alles goed". ? alleen, nou zijn al je rechten pleitte, door naar lieve ali te gaan. maar eerlijk, je wist toch dat, als je naar een ander gaat, je de rechten op garantie weg zijn. dat is bij auto's, wasmachines en noem de hele rambam maar op. dit is dus een boterhammetje: helaas, pindakaas. en van ali zou ik maar niets verwachten: die zegt op alles ja, bij aanvang, daarna is zijn geheugen gewist. ?

haha, leuke reactie. ik wist inderdaad dat ik geen garantie meer zou hebben. ik ben alleen benieuwd naar mijn rechten mbt de telefoonzaak die mijn telefoon heeft "gerepareerd".