Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 20-10-2014 17:46:31
Computers & Telefonie

Onvolledige factuur

Bij mij staan wel de telefoonkosten er apart op. vervelend dat u geen goed inzicht krijgt, maar volgens mij klopt de rekening op zich wel, als ik zie wat u krijgt geleverd.

de eerste factuur die ik van upc kreeg was ook totaal onleesbaar, ik ging over van analoog naar 3 in 1 en dat moest met elkaar worden verrekend.
ik heb er toen over gebeld en even zag ik het licht, maar toen ik er later weer eens naar keek was het weer abracadabra.

upc is op zich enorm verbeterd ten opzichte van vroeger en ook redelijk betrouwbaar, maar van communiceren hebben ze geen kaas gegeten. dit weekend toen een paar servers platlagen en veel mensen hun mail niet konden ontvangen, bleef er maar op de site staan dat er geen storingen waren.
ik heb het nog op het forum gezet en de webcare gaf toe dat dat wel wat beter had gekund.
ook als er prijsverhogingen zijn, of een verandering in het pakket, de uitleg is doorgaans vreselijk onder de maat.

nou ja, we moeten het ermee doen...