Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 20-10-2014 18:05:18
Computers & Telefonie

Onvolledige factuur

Beste eindhoven1416,

heeft u 'mijn upc' ?
ik verwacht het niet gezien de specificatie die u hierboven geeft van uw factuur.
meld u aan bij 'mijn upc' is mijn advies.
als u 'mijn upc' heeft dan kunt u daar uw facturen bekijken.
de posten die op mijn factuur staan zijn:
- openstaand saldo
- pakket
- overige abonnementen
- verbruikskosten
- totaalbedrag.

voor uw abonnement zullen er bedragen voor 'pakket' en 'overige abonnementen' (bellen onbeperkt altijd) staan verwacht ik. dan kunt u ook precies zien welke van de 2 componenten hoeveel in prijs is gestegen.
als u geen bericht heeft ontvangen van upc over de prijsverhoging (per 1 oktober) kunt u ze daar uiteraard op aanspreken (mij hebben ze wel geïnformeerd over de prijsverhoging).