Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 20-10-2014 19:18:21
Geldzaken & Recht

Slapende postbank?

Het antwoord .... oplossing.

1 gister gebeld door postbank medewerker... ik dacht dat het ing was dus niet serieus genomen dus dat was de oplichter......

2 bedrijf met bijna zelfde nummer betaalde mij e1,- met de vraag om te bellen.
dit was het bedrijf waar het geld voor bedoeld was.

3 ing, gaat vrijuit, sinds eind januari gebruikten zij nieuw briefpapier en voor rabo, amro en ing nu een iban nummer geplaatst en dat laatste......
de meeste betaald via rabo maar met factuur nr en bedrag mocht het ook via amro of ing.

4 ik heb mijn overzicht gestuurd en alle wanbetalers krijgen morgen post.
de incasso word voor hun gestopt, en zij begrepen ook niet de plotselinge stijging van wanbetalers.

5 de werkelijke oorzaak is gelijk uitbesteden aan incasso bureau als iemand niet betaalde en die firma noteerde geen klachten en antwoorden van al betaald via ing of postbank....
daarom heeft het zo lang geduurd dus de incasso firma heeft niet geluisterd en u moet betalen en verder niets....

het probleem is gevonden, alle reeds betaalde incasso kosten moeten vergoed worden, net als dubbel betaalde.
maar wel slordig, als je plotseling zoveel wanbetalers kreeg die nu mijn prive nummer in hun adres boek hebben dus kan nog even doorgaan...
waarom hebben ze niet klanten gevraagd en ging er geen lichtje branden dat alle wanbetalers via ing betaald zouden hebben na nieuwe briefpapier met iban.

voor mij, ik ben tevreden wat ze me beloofde en dankbaar voor het plaatsen en nu zijn zij wel wakker geworden maar dit kost wel veel geld.
de naam van deze ook online verkoper is aangetast dus erg dure fout helaas.

ik ben tevreden en zowel de 5 die geld al kregen als de firma dus het klopt.

wel heb ik jarenlang gewaarschuwd voor regelmatig controleren maar een slapende rekening die je niet gebruikt en nauwelijks geld staat om te frauderen.....
foutje, ja maar ik rekende hier ook niet op.

gelukkig zijn mijn wilde bitcoin plannen niet meer nodig maar ik wist het ook niet meer....
vandaag nog enkele bedragen binnengekomen dus het kan nog even duren...
voordat alle klanten hun adresboek bij hun bank aanpassen maar het is opgelost...

ik heb bewust gekozen de naam geheim te houden, ze hebben al genoeg schade en werk voor dit op te lossen....

en bloemisten, u kunt weer overuren draaien gezien het aantal......
en net als de paus, bedankt voor de bloemen!