Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jj
jjso - 20-10-2014 21:58:21
Geldzaken & Recht

Welke rubriek te gebruiken ?

[quote=diumenge schreef op maandag 20 okt 2014, 21:46]als klant echt andere laarzen teruggestuurd zou hebben, dan is die kras totaal niet relevant.

jan jansen schoenen outlet beweert dus dat een klant laarzen besteld, dan andere laarzen terugstuurt en gaat reclameren? klopt dat jan jansen schoenen outlet?

waarom dan een punt maken van die kras, het betreft toch andere laarzen?

zéér ongeloofwaardig verhaal jan jansen schoenen outlet.

dat is voor uw rekening.
klant trekt zaken uit zijn verband
wij hebben geen enkel belang om als (zeer klein bedrijf) verkeerde
laarzen of schoenen te leveren.
de kras is voor ons een extra bewijs. bovendien beweert klant
dat hij de schoenen onbeschadigd in de doos heeft gestopt.
de foto bewijst anders. en het is geen oppervlakkig krasje.
dus ja wat is nu geloofwaardig/
maakt ook niet uit wij hebben gelukkig bewijzen genoeg.
wij gaan hier ook verder niet in discussie.
daar schiet niemand wat mee op.