Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sn
sneakerfreak - 20-10-2014 23:27:52
Geldzaken & Recht

Gratis retourneren voor 13 euro???

@lekker is dat: dankjewel.

@tijger 1: ja, ik had mijn mail ook aan de webshop gestuurd.
wat betreft het vermelden van de kosten van retournering.....dit is gewoon echt niet duidelijk! als zalando en vele andere webwinkels schrijven; gratis verzenden en retour, dan is dat ook zo. ook al gaat het dan naar duitsland op de post. niemand, die ik het vraag, gaat dan alle voorwaarden lezen of dit wel echt gratis is.

bovendien moet je niet 1 maar 2x doorklikken om te concluderen dat de kosten van het verzenden naar dit verzendcentrum niet gratis aangeboden worden.

ik vind dat de webshop dan onder gratis bezorging en retournering, lees de voorwaarden moet schrijven. of iets dergelijks.

wij zijn (dacht ik) doorgewinterde online shoppers en goed bekend met pay pal, maar hebben dit nog niet eerder meegemaakt. jdsports gaf in de return mail ook aan dat ze met verbeteringen bezig zijn om het voor nederlandse klanten ook soepeler te laten verlopen. waarom verzinnen ze dan geen tijdelijke oplossing.

begrijp me goed. 13 euro is niet het probleem.....wel het feit dat ik me genaaid voel nadat ik daar al honderden euro's heb uitgegeven.