Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 22-10-2014 11:51:03
Auto & Vervoer

Slechte service bcc

[quote=anesca11 schreef op dinsdag 21 okt 2014, 16:45]beste lezers,
op vrijdag 3 oktober 2014 heb ik een siemens keramische kookplaat besteld bij bcc omdat mijn huidige pelgrim kookplaat het begeven had.
de plaat zou op zaterdag 4 oktober bezorgd worden door post.nl.
ik heb die dag staan wachten tot ze zouden komen, maar ze kwamen niet.
toen ben ik gaan kijken op track en trace en zag dat het weer terug was richting centrale magazijn van bcc,
tot de dag van vandaag (21 oktober 2014) niets vernomen, ondanks ik de klantenservice meerdere malen gebeld en gemaild heb om te vragen hoe het nu zit.
bijna 3 weken niet kunnen koken, elke dag eten halen kost ook een vermogen.
ook de 399 euro die ik betaald heb voor de plaat is een 10 jaren plan. had ik het geld terug gekregen, dan had ik al een andere plaat ergens anders kunnen kopen.
bcc high service low pricing stinkt.......
nou heb je hier op dit forum je terechte ongenoegen geplaatst over bcc.
ben je er nu ook maar iets mee opgeschoten?
geen ene moer!
onnozele antwoorden waar niemand wat aan heeft.

als je je klachten opgelost wilt zien moet je die gaan melden op klachtensite's, dáár heb je kans dat het verholpen gaat worden, niet via hier.
als je je klacht op zo'n site hebt gemeld dan wordt er door die site contact opgenomen met het bedrijf waar over die klacht gaat, die krijgt de kans om een eventueel weerwoord te geven en er volgt dan vaak een oplossing om het simpele feit dat die bedrijven niet zo happig zijn op negatieve reclame.
ga naar de volgende site's en registreer je daar en zet daar je klacht online.

klik-> http://www.klachtenkompas.nl/">klachtenkompas. (consumentenbond)
en
klik-> http://www.klacht.nl/">de grootste klachtensite van nederland

het niet nakomen van afspraken bij bcc en de ellende met de klantenservice van hun heb ik ook behoorlijke negatieve ervaringen mee.

suc6