Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 22-10-2014 19:19:07
Auto & Vervoer

Slechte service bcc

[quote=ron530 schreef op woensdag 22 okt 2014, 18:34]postnl doet twee pogingen om de kookplaat bij u af te leveren, u krijgt bij het niet thuis zijn een kaartje in de bus. de eerste keer kunt u het bezorgadres aanpassen bijvoorbeeld een postnl afhaal punt of toch thuis laten bezorgen. laat u het de tweede keer wel thuis bezorgen en de kookplaat kan wederom niet bezorgt worden gaat deze alsnog naar een postnl afhaalpunt daar blijft de kookplaat twee weken (kan ook drie weken zijn) op u wachten en dan pas gaat de kookplaat retour afzender. bcc in deze kan niets met uw klacht want zij hebben de kookplaat niet retour gekregen.
ik lees nergens dat post.nl twee pogingen gedaan heeft om het artikel te bezorgen. waarom is jouw verhaal dan anders als het verhaal van ts?

ts was thuis op afgesproken datum, dat staat in het bericht boven en er is niets geleverd.

de afhandeling van de klacht door bcc lijkt nergens op, lees openingsbericht.

verkoper (bcc) is en blijft verantwoordelijk voor de verzending.

quote arnoud engelfriet:
risico van verzending bij koop op afstand.

volgens 7:11 bw ligt het risico van bezorging van een koop op afstand bij de verkoper tot het moment van aflevering bij de koper.

mijn toetsenbord wil maar niet gehoorzamen, maar ik vind wat het typt wel genuanceerd, jij ook?