Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 23-10-2014 20:10:52
Vakantie & Reizen

Simpel probleem wordt complexe klacht!

Beste willem_333,

het is uiteraard aan u om te bepalen of u al dan niet die € 480,- betaalt.
als u het betaald heeft is het voor iedereen 'klaar' denk ik en kunt u verder fluiten naar uw geld. in uw schoenen zou ik niet betalen. hebben ze uw handtekening onder de tweede reservering staan of hoe bewijst men dat u die tweede reservering gedaan heeft ?

in feite is het niet uw probleem maar het wordt nu uw probleem gemaakt.

als ik u goed begrijp dan is car del mar de partij is die verzuimd heeft de reservering te annuleren.
uw boeking heeft u bij wtc.nl gedaan. dat is de partij waar u dus eigenlijk mee te maken heeft.
u kunt aan wtc.nl vragen om de bewijzen van uw 2 reserveringen (op papier/mail zodat u ze ook weer kunt doorsturen mocht het nodig zijn). als die er niet zijn, dan het bewijs van uw ene reservering (inclusief uw goedkeuring). hiermee heeft u dan uw bewijs op papier.
dollar kunt u vervolgens doorverwijzen naar wtc.nl. laat ze het samen maar uitzoeken.
het kan toch niet zo zijn dat een tussenpersoon zo maar uit uw naam meerdere auto's voor u reserveert (zonder dat u het weet) en dat u dan maar heeft te betalen.

incassobureau's kunnen behoorlijk intimiderend en dwingend overkomen, maar laat u niet dwingen om zomaar ten onrechte een bedrag te betalen.