Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-10-2014 10:25:56
Auto & Vervoer

Schoolfoto's vernield door sorteercentrum post-nl

Ach ja, toen ptt nog een staatsbedrijf was, was het ook altijd zeuren. er deugde niets aan die rijksambtenaren. die verdiende hun geld te gemakkelijk was het idee. jalours werd altijd gekeken naar de werktijden van de toenmalige postbestellers. maar postbestellen was toen nog een vak! ptt bood nog een opleiding voor al z'n personeel. het was vroeg beginnen, eerst sorteren en dan de straat op. het stratenplan was bekend. ik ken postbodes die van de hele straat wisten wie er woonden op welk nummer. toen was het nog not done om post weg te gooien. het idee alleen al. eerder andersom. bij slecht geaddresseerde post werd alles uit de kast getrokken om deze toch te kunnen bezorgen. lukte altijd. zelfs post met enkel een naam en een plaatsnaam.

in het buitenland ging het toen ook nog zo. ik heb wel eens post retour gehad uit india toen ik zelf nog bij kpn werkte. na een jaar wel te verstaan. hadden ze niet kunnen bezorgen omdat de geaddresseerde er niet meer woonde. was weliswaar smerig geworden, maar toch. prima service.

en nu? we hebben onze bedrijven verkwanseld en een weg terug is er niet meer. we zullen het hier mee moeten doen. slecht werk leveren is trouwens persoonsgebonden. overal werken weggooiers. wel is het zo, dat wanneer de top niet het goede voorbeeld geeft v.w.b. de mores in een bedrijf, je geen hoop hoeft te hebben dat het personeel er anders over denkt. goed voorbeeld doet goed volgen! en anders om....