Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 24-10-2014 20:36:52
Computers & Telefonie

Knaakland - fraude??

Voor alle duidelijkheid:

- plotseling aanpassen van voorwaarden mag alleen als de leden dan geheel kosteloos kunnen afmelden omdat zij de nieuwe voorwaarden niet accepteren.
- geen enkel spaarprogramma kan de leden een verplichte vip toebedelen, die zij moeten betalen!
- geen enkel spaarprogramma mag een betaling vragen om af te melden!
- een openstaande factuur moet in de regel binnen 30 dagen betaald worden.
daarna ontvangt u nog een 1e en 2e aanmaning.
- dan zal het in handen worden gegeven van een incassobureau.
dat incassobureau stuurt een brief en geen mail!
- reageert u nog niet dan zal er nog een brief komen van het incassobureau, met een uiterste betalingstermijn, en er is de mogelijkheid om in termijnen te betalen.
- indien u dan nog in gebreke zou blijven zal het pas in handen worden gegeven van een deurwaarder.
- en zoals de naam al zegt, een deurwaarder komt aan de deur!
deze stuurt geen brieven en zeker geen mails.
dit hele proces neemt minimaal 4 maanden in beslag. laat u dus niet bang maken door een oplichter die beweert dat hij binnen 4 dagen al een deurwaarder op u afstuurt!

wat moet u doen?
1. niet betalen en niet bang worden.
2. stuur al die mails van knaakland door naar valse-email@fraudehelpdesk.nl
3. heeft u wel betaald? doe dan aangifte bij de politie! 0900 - 8844