Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 25-10-2014 17:04:16
Computers & Telefonie

Vodafone verlengd stilzwijgend 2e abbonnement

Een telefoonabonnement wordt altijd automatisch verlengd. als u verder niets doet, hebt u ern contract voor onbepaalde tijd wat met een maand opgezegd kan worden.

als men een pakket aangetekend verstuurd, krijgt men een track en trace code waarmee men het pakket kan volgen. als het dan "zoek" raakt kan met de post voor maximaal € 500 aansprakelijk stellen.

uiteraard moet u zelf bij de post aan de bel trekken, dus ga op zoek naar dat bonnetje.

afgezien daarvan kan dat tweede abonnement natuurlijk wel gebruikt worden door uw vriendin.

ook dat tweede abonnement is niet zomaar verlengd, want er is een nieuw contract afgesloten.

het bedrag van € 100 begrijp ik niet want kost het tweede dan ook geen € 30,00?

u had die beide kwesties ook veel beter schriftelijk of per mail kunnen regelen, want nu hebt u geen bewijs dat dat tweede abonnement is opgezegd.

hier meldt zich wel een web care medewerker die het voor u gaat uitzoeken, maar u bent zelf verantwoordelijk voor die zoekgeraakte mobiel.