Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnnyramp - 25-10-2014 17:23:39
Computers & Telefonie

Vodafone verlengd stilzwijgend 2e abbonnement

Feit is dat ik in alle gesprekken met vodafone heb aangegeven verder te willen met 1 abbo ,en zij hebben dit zelfs op de band opgenomen toen ik telefonisch mijn contract afsloot.
de abbo kosten per maand kaal zijn ong 95 euro ,en ik ben zeker niet akkoord gegaan met een abbo van 47 per maand ,ik wilde juist minder betalen.
ik zou heel graag van dat hele 2e abbonnement af willen ,en betalen voor me eerste abbo wat mij beloofd was. ik heb al meerdere keren contact gehad met vodafone maar ik word steeds doorverwezen of in de wacht gezet waarna ze me vervolgens gewoon ophangen. ik begin het zo zat te worden ,om mijn abbonnement af te sluiten kreeg ik de supervriendelijke behandeling ,maar eenmaal als klant zijn ze amper behulpzaam en soms zelfs onbeschoft.
als ik het bonnetje niet vind is dat mijn verantwoordelijkheid uiteraard maar dan wil ik tenminste dat ding kunnen afkopen zodat ik hier vanaf ben. want dit is gewoon niet zo netjes van vodafone.