Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 27-10-2014 08:58:19
Computers & Telefonie

Vodafone verlengd stilzwijgend 2e abbonnement

Beste johnnyramp,

wat vervelend dat je deze ervaring hebt. ik wil graag nakijken wat we hierin kunnen betekenen voor je. wel raad ik je aan het verzendbewijs te zoeken. dit is natuurlijk je enige bewijs dat je het toestel ook daadwerkelijk naar ons verstuurd hebt.
kun je ons een e-mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com.met daarin je naam, adres, geboortedatum, beide 06-nummers, ordernummer, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en het klantnummer? wanneer je het verzendbewijs ook hebt voeg deze dan als bijlage toe. zet in het onderwerp "kassa / johnnyramp / vodafone verlengd stilzwijgend 2e abonnement". dan kunnen we ermee aan de slag.

met vriendelijke groet,

anoeska
vodafone 24/7 web crew