Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 27-10-2014 15:12:47
Computers & Telefonie

Knaakland - fraude??

Feiten;

1 als voorwaarden worden aangepast in uw persoonlijke nadeel kunt u zonder opzegtermijn of kosten weg onder vermelding van deze aanpassing.
als je dat vergeet mogen ze wel kosten berekenen.

2 tarief, bij verhoging kun je zodra deze ingaat deze overeenkomt opzeggen zonder opzegtermijn of verdere kosten.
dus pas zodra het hogere tarief ingaat.

3 melden prijsverhoging/voorwaarden....
die zijn pas geldig na een redelijke termijn want niet iedereen leest dagelijks zijn mail box.
een internationaal vrachtwagen chauffeur of iemand op de grote vaart kan niet dagelijks bij zijn mail en soms zitten meerdere weken tussen.
vooral de grote vaart, die reageren soms 2 of 3 weken later wegens niet online kunnen zijn of alleen via dure satelliet.

ik zie in de eerste verhalen de 3x fout dus ongeldige voorwaarden dus negeren en opzeggen wegens de genoemde aanpassingen.