Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 28-10-2014 16:40:10
Computers & Telefonie

Is dit normaal?

Nee hoor, dit is helemaal niet normaal. als je een telefoon van 2 weken oud hebt, zou je gewoon een nieuwe moeten krijgen ipv meteen 4 weken de reparatie in. dat je na drie keer repareren pas tot ontbinding van de overeenkomst zou mogen overgaan is ook flauwekul en wordt nergens door consuwijzer beweerd.

in principe mag de reparatie niet te lang duren en je mag er geen overlast van hebben. zo staat het in de wet.
nu de telefoon weer voor ik weet niet hoelang de reparatie ingaat, heb je recht op een vervanger of ontbinding van de overeenkomst.

maar dan kom je op het volgende punt, recht hebben en recht krijgen, daar zit nogal een verschil tussen.

en zeker bij kijkshop, die nu bepaald niet bekend staat om klantvriendelijkheid wat betreft aftersales, krijg je daar meestal niets voor elkaar.

zo zit het in elkaar, leuk bedachte consumentenwet, maar je kunt er niets mee als het om lage bedragen gaat.