Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 29-10-2014 00:05:40
Computers & Telefonie

Is dit normaal?

@diewillik
maakt helemaal niet uit wat voor transport erbij zit, je bent gewoon je spiksplinternieuwe mobiel na 2 weken meteen al 26 dagen kwijt. en dan zit je daarna ook nog eens met een gerepareerd model, wat al niet zo fijn is. het is helemaal niet zo gek hoor, dat als je een nieuw product koopt, dat je gewoon verwacht dat het naar behoren werkt.

maar goed, je slikt het, wat blijkt, dat ding doet het nog niet goed en nu kan hij weer voor weken de reparatie in en zo wordt de termijn van herstel onredelijk lang.

ik verbaas me wel eens over de goede adviezen die men voor anderen heeft, het is zo makkelijk oordelen als het jezelf niet betreft. ik voor mezelf zou al helemaal narrig zijn als mijn nieuwe telefoon het na 2 weken begaf en ik moest vervolgens bijna 4 weken wachten. krijg je dat ding terug gaat hij meteen weer de reparatie in met de mededeling van de medewerkers van kijkshop dat het eind van de reparaties nog lang niet in zicht is, kan daarna nog wel een keertje in de repair.

werkelijk, mijn lontje zou dan ook superkort zijn. ik zou balen als een stekker en eigenlijk al helemaal geen zin hebben in die smartphone.

maar als jij daar met je geduld wel genoegen mee zou nemen, prima natuurlijk. en dat is misschien maar goed ook, want recht krijgen is toch een bijna onmogelijke opgave in zo'n geval.

helaas.