Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi
hillo - 29-10-2014 00:08:07
Auto & Vervoer

Unigarant handigt factuur in korte termijn naar incasso!

[quote=mahadma schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:50]unigarant kan heel gemakkelijk aan de informatie komen of iets bij de rdw is geschorst.

inderdaad, kan. maar het postkantoor weten welke verzekering ts heeft?

maar waarom moet de verzekeraar achter deze info aangaan? dat is gewoon de taak van de verzekeringsnemer. die heeft de verzekering gestart, dus die moet hem ook stoppen.

unigarant mag ook wat klantvriendelijk reageren, want het hele proces of verhaal is hun uitgelegd dat er zo een misverstand plaats heeft gevonden. daarnaast, waarom houden ze zichzelf niet aan de regel: na derde herrinering pas incasso sturen en niet binnen een maand of twee tkb inschakelen.

ze weten zelf ook dat ze onterecht hebben gehandeld, maar wie wilt zich beschuldigen!