Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 29-10-2014 11:42:33
Auto & Vervoer

Unigarant handigt factuur in korte termijn naar incasso!

[quote=hillo schreef op woensdag 29 okt 2014, 00:08]
daarnaast, waarom houden ze zichzelf niet aan de regel: na derde herrinering pas incasso sturen en niet binnen een maand of twee tkb inschakelen.

waarom niet gereageerd op de eerste herinnering ?
waarom de zaak op z'n beloop gelaten?
in uw vraag geeft u al te kennen niet eens te weten hoeveel herinneringen er zijn ontvangen, maar zoals u zelf schrijft "een keer of twee" en "de derde of de tweede" is van het incassobureau, terwijl dit misschien wel de vierde is.
indien men zelf zijn zaakjes niet op orde heeft is het toch wel makkelijk om na de "tweede" of misschien de "derde" herinnering pas in actie te komen als een incassobureau zich meldt om daar vervolgens de verzekeraar de schuld van te geven.
indien uw vader alsnog besluit een zaak aan te spannen tegen de verzekeraar dan zal hij toch met goede bewijzen moeten komen, een rechter accepteert geen "misschien de tweede, de derde of zo iets". eerst maar even informeren bij het juridisch loket.