Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
niels2100 - 29-10-2014 16:12:02
Computers & Telefonie

Kras in scherm bij levering

[quote=tot15karakters schreef op woensdag 29 okt 2014, 16:05]via elke webshop loop je dit risico, hoe bewijs je dat bij het openen reeds er een barst in zat?

beter is in een winkel dergelijke kwetsbare producten te kopen en voor betalen even kijken of alles werkt en dan pas naar de kassa.
dus ook niet met verzegelde doos gaan huis gaan, is 2x lopen en hetzelfde bewijs probleem.

hoewel er meestal een stevige doos omheen zit, transport schade is nooit uitgesloten dus koop het niet online bij een twijfelachtige winkel die veel roept maar op dit soort forums erg bekend is...



het is geen transport schade, het is een kras in het scherm. dit kan gebeuren op je telefoon als je hem in je broekzak steekt. maar een scherm van een laptop?! dat moet je bewust doen want anders kan dat daar echt niet komen. en ik kan me niet voorstellen dat mensen, als ze iets kopen in de winkel, dat product gaan testen op de balie of wat dan ook..

het is wel een goede tip voor de volgende keer, maar dat zal niet bij de mediamarkt zijn!