Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 30-10-2014 08:06:59
Geldzaken & Recht

Hoe pak ik dit aan

Dag fonzerello,

als u de afgelopen 2 jaar helemaal niets gehoord/gekregen heeft van neckermann (of van een door haar ingeschakeld incassobureau), dan is het helemaal niet relevant of u die rekening wel of niet betaald heeft.

de verjaringstermijn voor consumenten is namelijk 2 jaar.
alleen als deze termijn gestuit is, dan gaat die termijn opnieuw in.

dus als u de afgelopen 7 jaar niets ontvangen heeft kan neckermann naar haar centen fluiten.

in uw geval zou ik één mailtje sturen naar vesting finance waarin u bovenstaande aangeeft. en laat neckermann maar keihard kan bewijzen dat die termijn dus al minstens 3x gestuit is (en de eerste keer binnen de gestelde 2 jaar na ontvangst van het aangekochte) en (!) dat die rekening nooit betaald is.

gr. hutch