Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 30-10-2014 11:22:57
Huishouden & Energie

Aflevering

Afzender

[naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[e-mail]
aan

[naam]
[adres]
[postcode en plaats]
betreft: overschrijding van de levertijd

[woonplaats, datum]

geachte heer/mevrouw,

ik heb op [datum aankoop] een [product] bij u gekocht. wij hebben daarbij het volgende afgesproken over de levertijd: [afspraken levertijd noemen].

u bent binnen de afgesproken levertermijn in gebreke gebleven met levering. ik verwacht het [product] binnen [nieuwe leveringsperiode]. mocht u binnen deze termijn wederom niet geleverd hebben dan ontbind ik de overeenkomst en stel ik u bij deze aansprakelijk voor de hieruit voortvloeiende schade.

ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.

met vriendelijke groet,

[uw naam en handtekening]

(geleend van consuwijzer)