Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 30-10-2014 14:50:08
Elektronica & TV

Afwijkend product geleverd door topprice24.nl

Ik zit binnen die 14 dagen, retour sturen dus, want je hebt niet gekregen wat je besteld hebt.

maar die standaard retour regeling stelt dat de verzendkosten voor mijn rekening zijn, tja, die kosten zou je nog kunnen bekritiseren, wegens het foute geleverde artikel.

en dat het product origineel verpakt moet zijn ik mag toch aannemen dat je de kartonnen doos en piepschuim enz nog hebt.

of er kunnen nog aanvullende kosten in rekening gebracht worden ook. lijkt mij niet, je niet gekregen wat je (schriftelijk bevestigd) besteld hebt.

advies: verstuur het verzekerd, aangetekend enz. anders beginnen ze weer van: we hebben niets ontvangen. zo mogelijk persoonlijk in de auto stappen en zelf wegbrengen, kunnen ze ook geen schade claimen.