Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kanaloa01 - 30-10-2014 21:57:15
Voeding & Gezondheid

Basisverzekering en hyperbare zuurstoftherapie

Tijger 1, zoals ik al aangaf, ik heb telefonisch advies gevraagd en gekregen omdat de website me weer terug verwees naar de telefonische helpdesk, dus ik was gedwongen het telefonisch af te handelen. achteraf gezien had ik om een schriftelijke bevestiging van het gesprek moeten vragen, maar de vraag is dan of ze dat doen.
als alle partijen waar ik mee te maken heb gehad me verzekerden dat de behandeling onder het basistarief valt mag ik toch aannemen dat het ook zo is. het vreemde is dat het amc nooit klachten of problemen heeft en mijn medepatienten hebben ook geen enkel probleem gehad.

ik wacht het nog even af, want er kan een misverstand in het spel zijn of degene dioe het in behandeling heeft heeft er geen notie van wat hyperbare zuurstoftherapie inhoud en rommelt maar wat aan.
de stichting in sneek verteld me ook dat zij een heel andere ingang bij de zorgverzekeraars hebben als wij als burgers.
volgens zeggen waren de problemen als ze er waren snel opgelost omdat er dan direct contact was met een deskundige, ik moet me behelpen met een werkneemster die er volgens mij ook niet erg van op de hoogte is.