Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fo
folcooo - 31-10-2014 16:50:11
Computers & Telefonie

Vodafone gebruikt misleidende tekst , mag dit zomaar?

[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 31 okt 2014, 10:29]beste folcooo,

ik zag je bericht hier voorbij komen en ben zelf het een en ander voor je gaan nakijken. ik kan de verwarring begrijpen en heb daarom ook intern de vraag doorgezet om onze informatie op de site eens nader te bekijken. feit blijft wel dat het vodafone onderling pakket hierdoor niet wijzigt. je hebt ook de mogelijkheid om gebruik te maken van andere pakketten die wij daarnaast aanbieden, zoals prepaid+ of hybride.

heel erg bedankt voor je reactie en alvast een goed weekend!

met vriendelijke groet,

deborah
vodafone 24/7 web crew

beste deborah,
wil even vooropstellen dat het geen feit is dat het vodafone onderling pakket niet wijzigt, niet zoals de context waarin u het noemt. ik maak namelijk gebruik van blyk en dit word overgezet naar vodafone onderling, dit blijft dus niet gelijk. kort samengevat komt het erop neer dat mocht ik het zelfde willen betreft sms en belminuten dan is dit niet meer mogelijk. ik vind het vooral fout op de manier waarop mensen worden voorgelicht over deze verandering met de misleidende website, hieruit lijkt net alsof er daadwerkelijk niks veranderd per 1 december maar dit doet het dus wel degelijk.nu krijgt u mij niet aan mijn verstand dat dit op deze manier per ongeluk wordt neergezet.
in mijn ogen is dit toch echt een vorm van oplichting/misleiding.
ik kan u nu in ieder geval wel vertellen dat er per 1 december met 100%zekerheid 1 ding voor mij veranderd, geen vodafone meer voor mij. en u(vodafone) kunt een aangetekende brief tegemoet zien. met vragen over opheldering en een verzoek tot excuses.