Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-10-2014 18:30:32
Elektronica & TV

Wat kunnen wij doen

Bcc? al zou het de laatste winkel zijn waar ze nog apparatuur verkopen maar ook mij zullen ze daar niet meer zien.
"high service" betekend niet meer dan "u moet extra garantie er bij kopen" en wil je gebruik maken van deze "garantie" wat eigenlijk een verzekering blijkt te zijn dan moet je wel eerst zelf de kosten betalen die je dan na zo drie weken op je rekening krijgt terug gestort.
wel is het zo dat als het echt niet meer te repareren valt je een andere apparaat er voor terug krijgt maar dat is niet in alle gevallen een nieuwe.
de koop ontbinden is in sommige gevallen dan nog de beste oplossing.