Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 01-11-2014 11:45:23
Computers & Telefonie

New phone every year

Tenzij je met de verzekering op "a new phone every year" doelt zie ik nog steeds niet wat de betaalde premie of het versneld afbetalen van de resterende premie met je berekening en met de aanschaf van een nieuwe telefoon en/of het aangaan van een nieuw contract van doen heeft.

je schrijft ook dat je slechts ging voor de iphone 6 plus 128 gb, dat is denk ik wel het duurste model wat momenteel beschikbaar is van alle regulier beschikbare telefoons.

kennelijk ben je van mening dat je er goed onderhandelt hebt en zij zich nu niet aan de regels houden, tja zou zijn die bedrijven nu eenmaal. die ellende is te voorkomen door abonnement en toestel van elkaar te scheiden, uiteraard hoeft dat niet maar ik wens je succes in het halen van je gelijk.