Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 03-11-2014 14:36:09
Computers & Telefonie

Reparatie en garantie

Deze haal breng garantie is niet van toepassing op tablets=alk schreef op maandag 3 nov 2014, 13:51: waarom gaan mensen met problemen met een laptop of een tablet terug naar de verkopende winkel voor garantie kwesties?
de fabrikant heeft vaak een veel snellere en betere regeling dan bcc en media markt.
mijn asus laptop had een probleem, aangemeld bij asus, werd thuis opgehaald door dhl. 6 dagen later bracht dhl de laptop gerepareerd weer retour. werkt weer perfect.
vooraf was telefonisch contact met het asus reparatie bedrijf mogelijk waarbij dingen doorgesproken werden. werkt beter dan een extra laag van bcc personeel er tussen welke jij duidelijk moet maken wat jij wilt. bcc zijn belangen zijn ook niet altijd gelijk aan de belangen van de klant.