Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boosje - 03-11-2014 16:23:55
Computers & Telefonie

Hema is erg onbeschofd en weigerd medewerking..

[quote=mursia schreef op woensdag 29 okt 2014, 10:11][quote=mahadma schreef op woensdag 29 okt 2014, 10:00]@mursia,

en de zieltjes hier op deze site zijn wel erg snel gekwetst.

nu even zonder dollen, een paar euro voor een gesprek tijdens je vakantie, dan ben je zelf ook behoorlijk snel gekwetst.


het gaat om de rechtvaardigheid, toen ik terug kwam in kos kreeg ik geen sms van hema dat ik weer in zone 2 was wat zij wel verplicht zijn volgens europeesche regelgeving .
en de telecomproviders staan nu niet echt bekend om hun eerlijkheid.
en als je dan fatsoenlijk verhaal gaat halen en dan nog eens afgeblaft wordt dan is mijn definitie van [edit redactie] terecht!

schrijf hema gewoon een vriendelijk, kort briefje (op papier, met een postzegel dus) en vraag ze om de specificatie op te sturen. en inderdaad: zet in het buitenland om te beginnen je 'roaming' en ook je 'automatisch netwerk zoeken' uit. in het scherm van je telefoon kun je altijd zien op welk netwerk je aangesloten bent.

@ alle anderen: hema heeft geen eigen netwerk, maar maakt gebruik van het netwerk van kpn. dat staat heel duidelijk in hun aanbiedingen en voorwaarden vermeld. je moet inderdaad altijd even kijken op welk netwerk je op het moment van bellen zit.
mijn t-mobile prepaid sim meldt in het buitenland altijd dat hij 'roaming' is en vraagt dan of ik desondanks toch door wil gaan. dat doe ik dan, omdat mijn risicofactoren (mobiel internet dat ik niet heb en niet wil) in het systeem van t-mobile voor mij zijn uitgezet. misschien heeft hema ook een mogelijkheid om dure of risicovolle opties standaard te laten blokkeren? vraag er eens naar!