Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laptop2014 - 03-11-2014 16:29:24
Computers & Telefonie

Reparatie en garantie

Heb hetzelfde met bcc met een asuslaptop, gekocht in maart 2014. in de eerste week al terug geweest. werkte daarna tot mei en is nu al voor de 3e reparatie voor dezelfde klacht weg. klantenservice is onder de maat. op mailvragen wordt algemeen gereageerd, maar niet echt op de vraag die je stelt. vraag of ik een leenlaptop kan krijgen om de overlast te beperken en na de 3e keer hoor ik dat ze dit niet doen. heb een aangetekende brief gestuurd waarin ik eis dat de reparatie 28 oktober 2014 gereed moet zijn. is het inmiddels geweest, maar geen reactie van bcc op de brief, terwijl ik wel om schriftelijk antwoord heb gevraagd. wel een mailtje dat ze dit 4x mogen doen en dat een gemiddelde reparatie 28 dagen duurt. volgens consuwijzer staat dit niet in de wet, maar wat moet je als consument? heb nu maar mij rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. hopelijk kunnen zij iets. misschien een idee?
ik koop in ieder geval nooit meer u iets bij bcc.