Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marcmons - 04-11-2014 10:06:35
Computers & Telefonie

Reparatie en garantie

En toch vraag ik me af, als ik dit zo lees of er wel echt sprake is van een mankement. je leest dit wel vaker. misschien maak je een bedieningsfout of is er geen of een slechte internetverbinding. ik kocht zelf 1 maand geleden een asus tablet bij bcc en had hetzelfde probleem. totdat ik erachter kwam dat ik mijn hand/vingers steeds op een veld plaatste waardoor de tablet terug naar zijn basisscherm ging. om maar eens wat te noemen: onderin zit o.a. de 'back-knop' die je gemakkelijk aanraakt bij een bepaalde handligging, waardoor zo'n tablet terug naar de basis gaat. zoiets gebeurt al heel snel met die gevoelige aanraakschermen als je even niet oppast. het is mij te gemakkelijk om steeds te oorzaak bij de leverancier in dit geval bcc/asus te leggen. het apparaat is kennelijk 3 à 4 keer teruggeweest, het "euvel" bleef! maar is het wel een defect? uit ervaring weet ik dat héél veel mensen echt wel bedieningsfouten maken met computerapparatuur. zo logisch is de bediening van een computer/laptop/tablet/smarthone kennelijk niet voor iedereen.