Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anna84 - 05-11-2014 19:28:06
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

Hallo,

nog even een laatste update naar aanleiding van mijn klacht.
de dekens heb ik opgestuurd naar de maker: harry's horse, op eigen kosten, zij hebben de dekens getest en ik heb van hen 5 nieuwe betere en duurdere dekens terug gekregen, keurig opgelost door hun.
agradi zal van mij nog wel een stevig bericht ontvangen want ik lees op hun review site meerdere dezelfde klachten.
wat mij ook opviel was dat een vriendin van mij gereageerd had op de tijdlijn van agradi dat zij klant af wou worden door wat er met mijn klacht gebeurd was, deze slechte reviews worden na korte tijd online gestaan te hebben direct verwijderd....voor mij zegt dat dan al meer dan genoeg.
maar voor ons is dit gelukkig opgelost op een nette vriendelijke manier, bedankt voor alle tips en reacties die ik heb mogen ontvangen!